fredag 3. juni 2011

Det du tror på av Zoë Heller

Ut fra baksideteksten og anbefalingen fra VG's anmelder på forsiden, så trodde jeg dette skulle være en interessant og morsom bok. Men jeg må innrømme at jeg ble skuffet. Jeg ble ikke glad i noen av personene i boken, og enkelte begynte jeg faktisk å mislike. Og ut fra baksideteksten så skulle hovedpersonen oppdage at hennes ektemann gjennom 40 år hadde skjult en hemmelighet for henne, og jeg hadde forventet meg noe som var litt mer spennende enn det som blir presentert i denne boken. Så denne boken klarer jeg nok dessverre ikke å anbefale.

3 kommentarer:

  1. Kjipt når man har store forventninger til en bok og så innfrir den ikke. Jeg har nettopp lest Hundreåringen som klatret ut gjennom vinduet og forsvant, og hatt samme opplevelse med den. Nå leser jeg Strikkesirkelen av Ann Hood. Den var et impulskjøp til 49 kr, men et godt impulskjøp. :)

    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  2. Åhhh.... jeg hadde tenkt at jeg skulle lese Hundreåringen i løpet av sommeren. Men kanskje jeg bare skal droppe det ...???

    SvarSlett
  3. Hadde vært gøy om du leste den. Kanskje du liker den. :) Jeg liker veldig mye av det du leser, men det er ikke sikkert vi mener det samme om Hundreåringen.

    I løpet av sommerferien skal jeg lage meg bokblogg, og det gleder jeg meg til.

    SvarSlett